wtorek, 24 grudnia 2013

Blog 006# Nowo narodzony.

Tytuł: Nowo narodzony.
Autor: geisterfahrer
Opis: Czy zastanawialiście się kiedyś co byście zrobili gdyby Wasz świat lęgnął w gruzach, gdybyście w ułamku sekundy musieli nauczyć się żyć samotnie, choć tak naprawdę wielu bliskich mielibyście u swego boku ? Czy choć przez drobną chwilę potrzebowaliście pomocy swego Anioła Stróża, szamotaliście się jak zwierze złapane w sidła w niemocy, wiedząc, że on i tak nie nadejdzie już nigdy? Nie? Nie dziwie się Wam, ja też nie. Nigdy nie zastanawiałem się nad tym, aż do momentu gdy musiałem tego doświadczyć na własnej skórze. Byłem dzieckiem uwięzionym w ciele dorosłego i nigdy nie myślałem że, dojrzałość w tak brutalny sposób zapuka do mych drzwi, że nagle dorosnę w chwili gdy ostatnia figlarna iskierka życia zagra w oczach mojego bliźniaka. Z dnia na dzień musiałem nauczyć się żyć bez cząstki samego siebie. I gdy już tonąłem w beznadziejności dostałem od losu kolejną szanse na bycie szczęśliwym. By wyciągnąć mnie z mroku, rękę podała mi kobieta tak abstrakcyjna, że sam do tej chwili nie mogę pojąć jej fenomenu. . . I pomimo tego, że po drodze do własnego szczęścia, świadomie lub nie, skrzywdziłem garść osób, niczego nie żałuję. Nie żałuję, bo wygrałem własne życie.

Kategoria: Czasy Harry'ego Pottera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz